Slovanistom zápas na ľade Avtomobilistu vôbec nevyšiel a z Ruska si do Kazachstanu odviezli vysokú porážku.
Naši chlapci však zápas nezačali vôbec zle a hneď v úvodnej časti zápasu mali niekoľko príležitostí na vedúci gól. „Do zápasu sme vôbec nevstúpili zle, mali sme hneď na začiatku sľubné príležitosti a v podstate z ničoho sme súpera dostali do zápasu. Zrazu bolo 0:2 a to sa potom už strašne zle hrá. Tak ako nás doma ťahajú diváci, aj tu bol dnes takmer vypredaný štadión, ktorý ich hnal dopredu.,“ skonštatoval sklamaný obranca Martin Štajnoch.
Hráči Slovana sa tesne po zápase presunuli na letisko Kolcovo odkiaľ ich čakal let do Astany. Ešte pred ním nás na spomínanom letisku zdržalo niekoľko prísnych kontrol a okrem nich tiež zaplnené Jekaterinburské letisko, ktoré odbavovalo linky do celého Ruska i iných krajín.
Samotný let do Astany trval zhruba 90 minút. Na palube sa podávala teplá i studená večera. Po prílete a prevzatí batožiny mohla výprava Slovana počas cesty autobusom obdivovať nádherne vysvietené architektonické skvosty rozpriestierajúce sa na hlavnej ulici Astany. Belasí sa následne ubytovali v hoteli Radisson SAS, ktorý sa stane až do utorňajšieho popoludnia našim prechodným domovom.
P | Tím | Z | B |
---|---|---|---|
1. | CSKA Moskva | 38 | 81 |
2. | Jokerit Helsinki | 38 | 68 |
3. | Lokomotiv Jaroslavľ | 40 | 77 |
4. | Torpedo Nižnij Novgorod | 39 | 67 |
5. | HC Soči | 39 | 65 |
6. | Dynamo Moskva | 39 | 65 |
7. | SKA Petrohrad | 38 | 62 |
8. | Dinamo Minsk | 38 | 56 |
9. | Medveščak Záhreb | 40 | 56 |
10. | HC SLOVAN Bratislava | 40 | 55 |
11. | Spartak Moskva | 39 | 50 |
12. | Viťaz Podolsk | 39 | 46 |
13. | Dinamo Riga | 37 | 46 |
14. | Severstaľ Čerepovec | 38 | 40 |
# | Hráč | Z | B |
---|---|---|---|
1. | Barker Cam | 36 | 27 |
2. | Kaspar Lukas | 38 | 24 |
3. | Ticar Rok | 37 | 19 |
4. | Jeglic Ziga | 40 | 18 |
5. | Bartovic Milan | 40 | 15 |
6. | Nagy Ladislav | 34 | 14 |
7. | Stastny Andrej | 31 | 13 |
8. | Surovy Tomas | 40 | 12 |
9. | Viedensky Marek | 40 | 12 |
10. | Nedorost Vaclav | 34 | 11 |