Logo

Správy

Páči sa vám marketing klubu?

0 0
$article->fk_main_image->title

Otvorene musím priznať, že pred asi mesiacom sme mali na stole výpoveď členky tímu HC Slovan, fanklub mal pripravený transparent, ktorý aj dvihol a následne roztrhal...dlhoročná opora v komunikácií s médiami a fanúšikmi na poslednú chvíľu ostala. Už pred tým sa tím na manažmente posilnil. Iste, náš – môj pohľad, relatívne zvonku, môže a určite aj je do istej miery nepresný, no v každom prípade sme cítili pár rokov poddimenzovaný marketing HC Slovan. Takýto klub si jednu zo svojich najväčších zbraní jednoducho nemôže nechať v neadekvátnom stave.

O to radšej môžem konštatovať, že po pol roku sledovania práce mladého Jakuba Kováča i nových posíl, či už v oblasti FB, internetu či marketingu, je to obrat o 180 stupňov k lepšiemu.

Stránka mi síce nevonia, že je jednotná s ligou (okrem Košíc), na druhej strane je o 50% lepšia ako bývalá katastrofa, komunikácia s divákmi, súťaže, akcia „Škola ide na Slovan“ je proste paráda. Verní Slovanu v tomto ohľade navrhovali klubu už v Ružinove obdobné s deckami...a ja si dovolím zájsť ďalej. Okrem zápasov s Košicami, Duklou, Skalicou či Popradom vieme isto, že nám ostane v hale minimálne 100 miest voľných. Pošlime aj firmy na Slovan. Prečo by sa nemohla aj firma dohodnúť, poslať prihlášku a prísť v počte 10 až 100 ľudí zadarmo na Slovan? Čo tak decká z nemocníc – tie ktoré môžu, to je benefit ako dobré meno organizácie HC Slovan...čo tak decká z detských domovou? Treba si uvedomiť akú má Slovan devízu a z čoho môže čerpať? Bratislava je skvelé a veľké mesto, máme tu naozaj z čoho vyberať a komu pomáhať. Áno, myslím si, že byť na hokej a zažiť tú emóciu a odreagovanie sa od denno-denných povinností, trápení je dar...devíza...Iste, dieťa z nemocnice možno už na ďalší hokej nepríde, nemôže..., ale v čom je ten + ? Predsa v tom, že tribúna bude zaplnenejšia a sponzor si povie: „áno, aspoň zauvažujem, tento Slovan sa dobre predáva po tej či tej stránke...“ Charita, šport, decká, masívna podpora ľudí...len hlúpy riaditeľ či majiteľ firmy by nepodporil hokejovú značku „SLOVAN“!

A tu končiť nemusíme, prečo neurobiť okolo Vianoc darček aj slušným bezdomovcom a nepriviesť ich na štadión? To nie je potupa mena a značky, to je jej povýšenie. Pozvať všetkých bývalých hráčov, žijúcich a predstaviť ich po generáciách na ľade mladým fanúšikom i tým, ktorí im roky fandili? Pozývať nie len na kocke – čo je inak výborná vec, ale i na ľad známe osobnosti...možno priviesť HEX, Kochanski, atď...snáď založiť tradíciu, že po víťaznom zápase sa rozbehne (na korčuliach) hráč, alebo traja so šálom, alebo šálmi, ktoré vždy so svojim podpisom hodia do tribún!

Grafity...pán Vajda je bývalý top pracovník na magistráte, má dobré vzťahy a určite vie o probléme „grafity“, navrhnit HC Slovan spoluprácu mestu i grafiťákom, ktorých ihneď Verní Slovanu vedia „dodať“ a plochy, steny, ktoré by malo mesto záujem okrášliť grafity, prenechajte Slovanistom, či zadarmo, či to Slovan zaplatí a bude tam mať reklamu je vec dohody...

Je toho veľa a veľa čo de facto nič nestojí, resp. môže posunúť Slovan oveľa vyššie ako budú samotné náklady...teda nezabúdam...okrem toho najcennejšieho...entuziazmu, vôle a nasadeniu ľudí...

A späť k firmám či iným subjektom, ktoré by sme mohli a podľa môjho skromného názoru i mali pozývať...Tie miesta totiž ostanú voľné tak či tak, čiže reálny zisk pre klubovú kasu bude nula. To bude aj ak prídu zamestnanci firmy X – Y. Avšak oni urobia kšeft bufetom, kúpia si suveníry HC a ak by aj čo i len jediný prišiel nabudúce a dal 4-7 eur, pýtam sa, nestálo to za to? Nebude niesť svoje dúfajme dobré dojmy ďalej?

Záverom, pochvala marketingu HC Slovan, začíname už nemať čo kritizovať, alebo sa mýlim? Z omylu ma určite vyvedú príspevky...A aby som nezabudol, večere s hráčmi, dražba dresov a na to čo som určite zabudol...za to všetko ešte raz palec hore...ale nespať na vavrínoch...konkurencia nespí...

Západná konferencia

P Tím Z B
1. CSKA Moskva 38 81
2. Jokerit Helsinki 38 68
3. Lokomotiv Jaroslavľ 40 77
4. Torpedo Nižnij Novgorod 39 67
5. HC Soči 39 65
6. Dynamo Moskva 39 65
7. SKA Petrohrad 38 62
8. Dinamo Minsk 38 56
9. Medveščak Záhreb 40 56
10. HC SLOVAN Bratislava 40 55
11. Spartak Moskva 39 50
12. Viťaz Podolsk 39 46
13. Dinamo Riga 37 46
14. Severstaľ Čerepovec 38 40
Kompletné tabuľky

Individuálne štatistiky

# Hráč Z B
1. Barker Cam 36 27
2. Kaspar Lukas 38 24
3. Ticar Rok 37 19
4. Jeglic Ziga 40 18
5. Bartovic Milan 40 15
6. Nagy Ladislav 34 14
7. Stastny Andrej 31 13
8. Surovy Tomas 40 12
9. Viedensky Marek 40 12
10. Nedorost Vaclav 34 11