Logo

Správy

Budúca sezóna sa rozhodne v najbližších dňoch

0 0

Rozuzlenie tajničky týkajúcej sa pôsobenia Slovana v nasledujúcej sezóne sa priblížilo na niekoľko dní.

$article->fk_main_image->title


Ticho pred búrkou. Aj tak by sa dal pomenovať stav, aký v týchto týždňoch panuje v hokejovom Slovane. Neznamená to však, že by sa v klube zaháľalo alebo čerpali dovolenky. Naopak, prípravy na novú sezónu 2015/16 sú v plnom prúde. Konečné rozhodnutie vrcholných orgánov HC SLOVAN Bratislava a.s., v ktorej súťaži bude pôsobiť klub v novej sezóne, sa totiž očakáva najneskôr v priebehu budúceho týždňa.

Technický úsek sa zamýšľa nad rôznymi menšími technickými vylepšeniami do novej sezóny, ktoré je schopná ponúknuť Slovnaft Arena. Marketingový úsek spracoval vo viacerých variantoch návrh cien sezónnych a zápasových vstupeniek pre sezónu 2015/16. "Snažili sme sa vypočuť si názory našich verných fanúšikov a zohľadniť v novom návrhu aspoň niektoré z ich pripomienok," povedal pre web hcslovan.sk marketingový riaditeľ HC SLOVAN Milan Vajda. "Na druhej strane, príjem zo vstupného tvorí v našom klube veľmi významnú časť rozpočtu a aj vďaka nemu a očakávaným vysokým návštevám môžeme stále živiť nádej na pokračovanie v KHL."

Slovan zavedie v novej sezóne viacero noviniek, pričom všetky sú zamerané na podporu predaja a udržanie vysokej priemernej návštevnosti domácich zápasov. Ponúkne napríklad zľavnenú rodinnú permanentku 1+1, permanentku TOP10 na najatraktívnejšie zápasy, zľavnené zápasové vstupenky pre deti 6-16 rokov, rozšíri zľavy pre držiteľov preukazov ZŤP/ZŤP-S a magistrátu tiež ponúka akceptáciu Bratislavskej mestskej karty pri kúpe zápasovej vstupenky.

Rutinnou súčasťou pracovných úloh v medzisezónnom období je aj sledovanie a vyhodnocovanie zmlúv s reklamnými, produktovými, barterovými a mediálnymi partnermi klubu. Rozpočet Slovana sa skladá z niekoľkých desiatok zdrojov, Slovan mal vo vlaňajšej sezóne takmer stovku rôznych partnerov zo Slovenska. Väčšina uzatvorených zmlúv sa uzatvára na jednu sezónu s dobou účinnosti do 30. apríla, resp. 31. mája. Tak tomu bolo aj v prípade jedného zo siedmich zlatých partnerov klubu vo vlaňajšej sezóne spoločnosti Transpetrol.

"Transpetrol bol s nami pri viacerých majstrovských tituloch a ďalších úspešných sezónach. Chcel by som sa všetkým ľuďom v Transpetrole aj pri tejto príležitosti poďakovať za ich podporu. Keďže spokojnosť bola obojstranná, nie je vylúčené, že prídeme s ponukou na predĺženie našej spolupráce v prípade, ak Slovan bude pokračovať v KHL," vyhlásil predseda predstavenstva HC SLOVAN a.s. Maroš Krajči. "Náš klub si váži každého partnera, od celoročného dodávateľa ovocia pre kabínu až po diamantového reklamného partnera. Aj ich zásluhou sme v Bratislave po tri roky videli najlepšie mužstvá Európy. Akonáhle budeme mať jasné, v ktorej súťaži budeme hrať v novej sezóne, vedenie klubu začne rokovania s tradičnými i novými partnermi o zmluvách na sezónu 2015/16."

Definitívne rozhodnutie akcionárov očakáva tiež športové oddelenie HC SLOVAN Bratislava. To má už v tejto chvíli rozpracovaných niekoľko variánt týkajúcich sa obsadenia jednotlivých pozícií v realizačnom tíme vrátane hlavného trénera. Rovnako sa pracuje na doplnení kádra v závislosti od súťaže, v ktorej sa Slovan predstaví.

 

Západná konferencia

P Tím Z B
1. CSKA Moskva 38 81
2. Jokerit Helsinki 38 68
3. Lokomotiv Jaroslavľ 40 77
4. Torpedo Nižnij Novgorod 39 67
5. HC Soči 39 65
6. Dynamo Moskva 39 65
7. SKA Petrohrad 38 62
8. Dinamo Minsk 38 56
9. Medveščak Záhreb 40 56
10. HC SLOVAN Bratislava 40 55
11. Spartak Moskva 39 50
12. Viťaz Podolsk 39 46
13. Dinamo Riga 37 46
14. Severstaľ Čerepovec 38 40
Kompletné tabuľky

Individuálne štatistiky

# Hráč Z B
1. Barker Cam 36 27
2. Kaspar Lukas 38 24
3. Ticar Rok 37 19
4. Jeglic Ziga 40 18
5. Bartovic Milan 40 15
6. Nagy Ladislav 34 14
7. Stastny Andrej 31 13
8. Surovy Tomas 40 12
9. Viedensky Marek 40 12
10. Nedorost Vaclav 34 11