Rozuzlenie tajničky týkajúcej sa pôsobenia Slovana v nasledujúcej sezóne sa priblížilo na niekoľko dní.
Ticho pred búrkou. Aj tak by sa dal pomenovať stav, aký v týchto týždňoch panuje v hokejovom Slovane. Neznamená to však, že by sa v klube zaháľalo alebo čerpali dovolenky. Naopak, prípravy na novú sezónu 2015/16 sú v plnom prúde. Konečné rozhodnutie vrcholných orgánov HC SLOVAN Bratislava a.s., v ktorej súťaži bude pôsobiť klub v novej sezóne, sa totiž očakáva najneskôr v priebehu budúceho týždňa.
Technický úsek sa zamýšľa nad rôznymi menšími technickými vylepšeniami do novej sezóny, ktoré je schopná ponúknuť Slovnaft Arena. Marketingový úsek spracoval vo viacerých variantoch návrh cien sezónnych a zápasových vstupeniek pre sezónu 2015/16. "Snažili sme sa vypočuť si názory našich verných fanúšikov a zohľadniť v novom návrhu aspoň niektoré z ich pripomienok," povedal pre web hcslovan.sk marketingový riaditeľ HC SLOVAN Milan Vajda. "Na druhej strane, príjem zo vstupného tvorí v našom klube veľmi významnú časť rozpočtu a aj vďaka nemu a očakávaným vysokým návštevám môžeme stále živiť nádej na pokračovanie v KHL."
Slovan zavedie v novej sezóne viacero noviniek, pričom všetky sú zamerané na podporu predaja a udržanie vysokej priemernej návštevnosti domácich zápasov. Ponúkne napríklad zľavnenú rodinnú permanentku 1+1, permanentku TOP10 na najatraktívnejšie zápasy, zľavnené zápasové vstupenky pre deti 6-16 rokov, rozšíri zľavy pre držiteľov preukazov ZŤP/ZŤP-S a magistrátu tiež ponúka akceptáciu Bratislavskej mestskej karty pri kúpe zápasovej vstupenky.
Rutinnou súčasťou pracovných úloh v medzisezónnom období je aj sledovanie a vyhodnocovanie zmlúv s reklamnými, produktovými, barterovými a mediálnymi partnermi klubu. Rozpočet Slovana sa skladá z niekoľkých desiatok zdrojov, Slovan mal vo vlaňajšej sezóne takmer stovku rôznych partnerov zo Slovenska. Väčšina uzatvorených zmlúv sa uzatvára na jednu sezónu s dobou účinnosti do 30. apríla, resp. 31. mája. Tak tomu bolo aj v prípade jedného zo siedmich zlatých partnerov klubu vo vlaňajšej sezóne spoločnosti Transpetrol.
"Transpetrol bol s nami pri viacerých majstrovských tituloch a ďalších úspešných sezónach. Chcel by som sa všetkým ľuďom v Transpetrole aj pri tejto príležitosti poďakovať za ich podporu. Keďže spokojnosť bola obojstranná, nie je vylúčené, že prídeme s ponukou na predĺženie našej spolupráce v prípade, ak Slovan bude pokračovať v KHL," vyhlásil predseda predstavenstva HC SLOVAN a.s. Maroš Krajči. "Náš klub si váži každého partnera, od celoročného dodávateľa ovocia pre kabínu až po diamantového reklamného partnera. Aj ich zásluhou sme v Bratislave po tri roky videli najlepšie mužstvá Európy. Akonáhle budeme mať jasné, v ktorej súťaži budeme hrať v novej sezóne, vedenie klubu začne rokovania s tradičnými i novými partnermi o zmluvách na sezónu 2015/16."
Definitívne rozhodnutie akcionárov očakáva tiež športové oddelenie HC SLOVAN Bratislava. To má už v tejto chvíli rozpracovaných niekoľko variánt týkajúcich sa obsadenia jednotlivých pozícií v realizačnom tíme vrátane hlavného trénera. Rovnako sa pracuje na doplnení kádra v závislosti od súťaže, v ktorej sa Slovan predstaví.
P | Tím | Z | B |
---|---|---|---|
1. | CSKA Moskva | 38 | 81 |
2. | Jokerit Helsinki | 38 | 68 |
3. | Lokomotiv Jaroslavľ | 40 | 77 |
4. | Torpedo Nižnij Novgorod | 39 | 67 |
5. | HC Soči | 39 | 65 |
6. | Dynamo Moskva | 39 | 65 |
7. | SKA Petrohrad | 38 | 62 |
8. | Dinamo Minsk | 38 | 56 |
9. | Medveščak Záhreb | 40 | 56 |
10. | HC SLOVAN Bratislava | 40 | 55 |
11. | Spartak Moskva | 39 | 50 |
12. | Viťaz Podolsk | 39 | 46 |
13. | Dinamo Riga | 37 | 46 |
14. | Severstaľ Čerepovec | 38 | 40 |
# | Hráč | Z | B |
---|---|---|---|
1. | Barker Cam | 36 | 27 |
2. | Kaspar Lukas | 38 | 24 |
3. | Ticar Rok | 37 | 19 |
4. | Jeglic Ziga | 40 | 18 |
5. | Bartovic Milan | 40 | 15 |
6. | Nagy Ladislav | 34 | 14 |
7. | Stastny Andrej | 31 | 13 |
8. | Surovy Tomas | 40 | 12 |
9. | Viedensky Marek | 40 | 12 |
10. | Nedorost Vaclav | 34 | 11 |